AUDIO STRATEGIE
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig geluid, maar vaak is er geen eenduidig plan dat al hun hoorbare uitingen met elkaar verbindt. Wij helpen bij het ontwikkelen van een alomvattende audio strategie, zodat alles wat je klanten te horen krijgen, samenwerkt aan dezelfde doelen. Ter versterking van jouw merk.
Ongeacht of je je merkgeluid hebt gedefinieerd en een audio strategie hebt ontwikkeld om doelbewust geluid en muziek in de hele organisatie te gebruiken, medewerkers nemen de hele tijd beslissingen over audio: welke muziek moeten we gebruiken voor de nieuwe productvideo? Hoe moeten onze voice-overs klinken? Is audiofeedback een goed idee voor onze nieuwe app? Moeten we promotionele berichten uitzenden via ons on-hold-systeem?
Alles wat jouw publiek hoort van je bedrijf, beïnvloedt hoe zij je merk waarnemen en voelen. Het is dus van belang dat alle keuzes die je werknemers maken over geluid consistent zijn met de merkidentiteit (zie Audio Identiteit). Je wilt ook dat al je hoorbare elementen samen werken aan dezelfde doelen, en dit is waar een uitgebreide audio strategie bij komt kijken.
Je audio-ecosysteem beoordelen
De eerste stap bij het formuleren van een samenhangende audio strategie voor het gebruik van geluid en muziek, is het toetsen van je bestaande hoorbare elementen. Artful Audio helpt u de balans opmaken van alle klantinteracties die te maken hebben met geluid. Wij beoordelen deze interacties en beoordelen of ze een eenduidige en waardevol-auditieve ervaring bieden. Vervolgens helpen we je bij het onderzoeken van potentiële hoorbare elementen. Wij onderzoeken of geluid of muziek klantinteracties die momenteel een hoorbare dimensie missen, kunnen verbeteren.
Elke gelegenheid aangrijpen voor emotionele betrokkenheid.
Zodra we een beeld hebben van al deze elementen, bestaande en potentiële, kunnen we beginnen met het verkennen van manieren om een samenhangend audio ecosysteem te creëren dat jouw merkdoelen ondersteunt. Geluid, met name muziek, is een krachtige stemmingsbepaler/trigger en een geweldige manier om de emoties op te roepen die je publiek kunnen associëren met jouw merk. Met Arftul Audio profiteer je van de overtuigingskracht van geluid om klantinteracties emotioneel meer verbindend te maken en, uiteindelijk, een eenduidige hoorbare indruk te geven op alle contactmomenten van jouw merk.
Artful Audio Merkgeluid Onderzoek
Neem contact op voor een vrijblijvende Artful Audio merkgeluid onderzoek. Wij komen bij je kennismaken en beoordelen je audio ecosysteem aan de hand van een korte vragenlijst. Om doelgericht te bepalen hoe we geluid en muziek kunnen toepassen voor jouw merk. Hierna bespreken wij direct de uitkomst met je. En de toepassingen die je zou kunnen gaan inzetten voor je merk.